Vyhľadávať v tomto blogu

piatok 8. apríla 2016

Moja prvá knižná výhra


Pred pár týždňami som si prečítala článok na blogu maličkosti, ktorý píše moja "virtuálna" kamarátka Michaela T. V článku vyzvala čitateľov, aby napísali odpoveď na jej otázku: Ako máte uložené hračky a knižky? V článku síce uvádza, že odpoveďou sa zaradíme do súťaže, ale ja som si tú informáciu nevšimla, preto som bola veľmi príjemne prekvapená, keď som zistila, že som tiež medzi výhercami. Miška prideľovala výhru na základe losovania. Ja som vyhrala plyšovú hračku a knihu s názvom Naše rozchody (autorom je David Foenkinos). Knihu môžeme označiť za ľúbostný román. Ako som sa vyjadrila už dávnejšie v článku o mojej knižnici, ľúbostné romány nezvyknem čítať, ale túto knihu si prečítam kvôli okolnostiam, ako som k nej prišla. :)






















 
Bibliografické údaje knihy:

Autor: David Foenkinos
Názov: Naše rozchody
Vydavateľ: Slovart
Rok vydania: 2013

Oficiálna anotácia: Alica a Fritz sa stretnú v klube, zabávajú sa a nadránom sa ich cesty skrížia. Fritz má hlavu v oblakoch, žije vo svete slov a ich významov, pracuje ako redaktor v prestížnom vydavateľstve a neznáša konflikty. Alica je učiteľka nemčiny, pochádza z malomeštiackej úradníckej rodiny, musí mať vo všetkom jasno a lipne na rodinných tradíciách. Zaľúbia sa, no celý ich spoločný život to sú samé rozchody, ba dokonca aj útek vo svadobný deň. Ich vzťah je striedaním vášnivých poryvov, do ktorých vstupujú ich rodičia, priatelia, kolegovia, žiarlivosť, ba dokonca aj jedna kravata. 

prevzaté: www.nejlevnejsi-knihy.cz



















Knihu som zatiaľ nečítala, no ak by ste si chceli prečítať o nej recenziu, nájdete ju napríklad tu.

Ak by ste sa chceli dozvedieť niečo viac o autorovi tejto knihy, odporúčam vám článok Rozhovor s francúzskym spisovateľom Davidom Foenkinosom: erotický potenciál sa skrýva v každom z nás - je síce staršieho dáta, ale je zaujímavý.

Čítali ste túto knihu, prípadne inú knihu od tohto autora? Ak áno, napíšte mi svoj názor v komentári pod článkom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára