Vyhľadávať v tomto blogu

streda 21. júna 2017

Moje knihomoľské poklady: bižutéria

Okrem kníh zbožňujem aj rôzne "knihomoľské drobnosti". V dnešnej dobe ich nie je ťažké zohnať. Zopár ich už mám doma a v niekoľkých článkoch vám ich predstavím.

Mojimi prvými knihomoľskými pokladmi sa stali tri prívesky a náramok. Kúpila som ich pred pár rokmi v úžasnom e-shope Etsy.com. Etsy je (nielen) knihomoľský raj.




Ponuka "knihomoľskej bižutérie" je tu naozaj bohatá. Vybrať iba pár produktov je naozaj náročné, aspoň pre mňa určite áno. :) Tu je malá ukážka z bohatej ponuky:







Pred pár rokmi som v tomto e-shope kúpila tieto prívesky a náramok:






V budúcnosti ešte na Etsy.com určite budem nakupovať. Poznáte tento e-shop? Ak áno, napíšte mi komentár pod článok.

2 komentáre:

  1. Etsy poznám ale nenakupujem tam, skôr na sashe.sk a občas aj sama niečo vytvorím, nejakú bižu alebo niečo namaľujem atď. :) Mám rada handmade vecičky a tvorenie, má to svoje čaro, sú originálne a ideálne ako darček pre blízkych na sviatky alebo len tak. :) Dashy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na sashe som často nakupovala ešte pred svadbou. aj teraz by som rada, ale už mi na to nezostávajú peniaze, keď ich oplieskam na detské knihy. :) ...ohľadne handmade výtvorov s tebou úplne súhlasím!

      Odstrániť