Vyhľadávať v tomto blogu

pondelok 3. júla 2017

Moje knihomoľské poklady z e-shopu Knižní vesmír

E-shop Knižní vesmír som objavila iba nedávno náhodne na Facebooku. Jeho webové sídlo sa mi veľmi zapáčilo. V ponuke e-shopu nájdeme knihomoľské hrnčeky, kalendáre, odznaky, tašky, tričká, ale aj také chuťovky, ako literárne sviečky. Knihomoľky ocenia aj bižutériu s knižnou/literárnou tematikou, povlečenie na vankúše či rozmanité papierové predmety, napríklad nálepky.

Z ponuky e-shopu Knižní vesmír som bola nadšená a vybrala som si tieto produkty:

Nádherný a detailne spracovaný "literárny hrnček". Baví ma na neho hľadieť a čítať si názvy jednotlivých kníh. Zbožňujem ho. :)






Mám rada tašky s knižnou tematikou. Vlastním už pár tašiek od Martinusu, ale viaceré majú dobré časy už za sebou a bolo načase kúpiť nové. Tašky v ponuke Knižního vesmíru sa mi veľmi zapáčili a vybrala som si dve z nich.




Odznaky s knižnou tematikou sú milým, originálnym doplnkom. Ich prevedenie býva rôznorodé - líšia sa textom, farbou, či obrázkami. Keďže ich cena nie je vysoká, lákalo ma ich kúpiť viac. Nakoniec však zaúradoval zdravý rozum a kúpila som si iba tri odznaky. :)





"Knižné prívesky" sa už medzi mojimi knihomoľskými pokladmi vyskytujú, ale stále ich ešte nie je toľko, aby som nekupovala ďalšie. Tentoraz som však kúpila iba jeden prívesok.



Všetky produkty dorazili v poriadku (o hrnček som sa bála od odoslania objednávky) a mám z nich veľkú radosť.

Poznáte e-shop Knižní vesmír? Kúpili ste tu už niečo? 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára