Vyhľadávať v tomto blogu

sobota 27. februára 2016

 

Ja & blog


O mne a blogu

Danielko odporúča...


Obrázková kniha: Slová & Obrázková kniha: Doprava
Môj macík
Rozpovie ti táto knižka, koho zjedla Mikimyška
 
 

Náš knihovnícky svet


Rozhovor s knihovníčkou Vierou Némethovou




Rozhovory


Detský antikvariát, v ktorom detské knihy čakajú na znovuzrodenie
Jana Melišová: Malé deti reagujú na tváre
 




Fotočlánky



Moje knihomoľské poklady

Moje knihomoľské poklady: bižutéria
Moje knihomoľské poklady z e-shopu Knižní vesmír
Moje knihomoľské poklady zo svadby
  



Z mojej knižnice...


Z mojej knižnice: najkrajšie knižné obálky

 

 

Recenzie


Erlend Loe: Inventúra 
Terry Pratchett: Na cestu (recenzia)
Pavel Sanajev: Pochovajte ma za lištu
Jean-Paul Didierlaurent: Čitateľ z vlaku o 6:27  


Recenzie detských kníh nájdete v tematickej kategórii Nákup & spolupráca




Knihy o knihách


Knihy o knihách 1: odborné a populárno-náučné knihy
Knihy o knihách 2: beletria




Knižné túžby 


Knižné túžby - odborná & populárno-náučná literatúra


Publikácie pre deti a mládež: 

Knižné túžby - publikácie pre deti a mládež: beletria




Knižné objavy v práci


Na blogu som už prezradila, že som knihovníčka. Zatiaľ som však neprezradila, čo konkrétne v knižnici robím - pracujem ako katalogizátorka kníh - špecializujem sa na vecnú katalogizáciu kníh (skúmam knihy z obsahového hľadiska a následne sa podieľam na tvorbe e-záznamov kníh), konkrétne katalogizujem beletriu a knihy týkajúce sa športu

Veľmi často sa mi v práci stáva, že sa mi do rúk dostane zaujímavá kniha. Preto som sa rozhodla, že na blog budem pridávať články o knihách, ktoré som katalogizovala a mám pocit, že by vás mohli zaujať. 

Knižné objavy v práci 1/2016 
Knižné objavy v práci 2/2016 
Knižné objavy v práci 3/2016 
Knižné objavy v práci 4/2016  
Knižné objavy v práci 5/2016  
Knižné objavy v práci 6/2016 
Knižné objavy v práci 7/2016  
Knižné objavy v práci 8/2016 
Knižné objavy v práci 9/2016


 

Knižné výhry


Moja prvá knižná výhra 
Moja druhá knižná výhra
  

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára