Vyhľadávať v tomto blogu

piatok 27. decembra 2019

Hľadanie majiteľa uší

Tento článok vyšiel v novembrovom čísle Magazínu o knihách v roku 2019. Text článku som v rámci jeho publikovania na blogu doplnila o fotografie, aby ste sa mohli s knihou detailnejšie zoznámiť.

Sú toto moje uši?: Kravička (Yoyo Books 2019)
Sú toto moje uši?: Medveď (Yoyo Books 2019)
Sú toto moje uši?: Sova (Yoyo Books 2019)
Sú toto moje uši?: Tiger (Yoyo Books 2019)

Niektoré knihy sú doslova stvorené na to, aby sa ich najmenší čitatelia dotýkali, alebo im robili spoločnosť pri kúpeli, iné vydávajú zvuky a existujú aj leporelá, ktoré deti môžu potiahnuť za uši. 

Štyri ušaté leporelá so zaoblenými stranami od Yoyo Books umožňujú drobcom spoznávať zvieratá zábavným a hravým spôsobom. Z každého leporela vytŕča jeden pár uší, ktorý nepasuje k zvieratku na obálke. Komu tie uši vlastne patria? Práve to majú malí čitatelia zistiť! Na každej dvojstrane je zvieratko nakreslené bez uší, ktoré sa najprv prihovára vo svojej reči a následne stručne opisuje svoje uši. Tučniak prezradí, že má uši schované a žirafa svoje uši opíše ako mimoriadne dlhé. Na základe poskytnutých informácií dieťa dospeje k zisteniu, kto je vlastníkom „knižných ušiek“. Okrem zábavy pri hľadaní majiteľa uší majú deti možnosť zistiť, aké zvuky zvieratká vydávajú, spoznávať farby a rozvíjať svoje logické myslenie. 

Ak rodič prekoná ostych a predvedie dieťaťu zvuky zvierat spomínané v leporelách, stanú sa tieto milé dobrodružstvá s detektívnym nádychom zdrojom nielen nových vedomostí, ale aj smiechu.  






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára