Vyhľadávať v tomto blogu

utorok 24. augusta 2021

Moja najmilšia 3D kniha – Maličkí kamaráti

Tento článok vyšiel v augustovom čísle Magazínu o knihách v roku 2021. Text článku som v rámci jeho publikovania na blogu doplnila o fotografie, aby ste sa mohli s knihou detailnejšie zoznámiť.
 

Moja najmilšia 3D kniha – Maličkí kamaráti (Yoyo Books 2021)

 

Hmyz obýva rozmanité miesta. Vyskytuje sa pod kameňmi, vo vode, v ľudských obydliach a občas aj medzi knižnými stránkami. Maličké tvory s „knižným trvalým pobytom“ nájdeme na stranách titulu Moja najmilšia 3D kniha – Maličkí kamaráti.

Každá dvojstrana obsahuje hmyzieho obyvateľa, ktorý sa nám zrazu vynorí pred očami. Pestrofarebné 3D scény prenesú do čitateľovho sveta motýľa, húsenicu, pavúka, lienku, slimáka a včeličku. Predstavujú hlavné hviezdy tohto titulu, ale čitateľovu pozornosť prilákajú aj milé detaily. Na každej dvojstrane nájdeme tiež odklápacie okienko a krátku básničku.

Leporelo so sympatickými, dobre naladenými zástupcami hmyzej ríše určite nadchne malých milovníkov (asi od dvoch rokov) zábavných, nápaditých a prekvapivých kníh.

V rámci série Moja najmilšia 3D kniha vyšli aj tituly Vodní kamaráti, Kamaráti z farmy Kamaráti z divočiny
 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára